Milano – Eurotrip 3/5

Pokud jsme do Barcelony museli kvůli mě, tak můžete hádat proč jsme asi měli namířeno do Milána ….. platební karta potřebovala resuscitaci a je na umělém dýchání doteď.

Na Miláno jsme měli přesně noc a půlku dne, než náš eurotrip měl pokračovat a plán byl více než jasnější. Pro mě – zatnout zuby a vydržet, pro Maru – vidět všechny obchody, zkusit si úplně všechno a hlavně si něco koupit!! Po příjezdu jsme natrefili na super službu, kdy nějaký šmelař na nádraží obvolá hotely ve vámi zadané oblasti a ještě vám dá slevu, že využijete jím zařízený hotel. Takže jsme za hodinu stáli v pokoji, který jsme sdíleli s neuvěřitelně ukecaným heterosexuálním milovníkem mody, který rok cestoval po světových módních destinacích, aby se něčemu přiučil a k tomu ještě surfoval. O debaty nebylo pro ani jednoho z nás nouze. Přikládáme video kde se naším čtenářům osobně představuje a posíláme pozdravy do Tokya (za rok nás tam máš!).

Budíček byl opravdu brzo, protože vlak jel už po 3 odpoledne. To jsme ale tvrdě podcenily nedělní italskou pracovní morálku. Všude zavřeno do 11. Proto pro mě je největším zážitkem klid a prázdné ulice, kdy jsme měli celé město prakticky 2 hodiny pro sebe. Jediná kavárna, co byla otevřená je ta na hlavním náměstí, proti katedrále. Instinkt socky mi velil, že tady na 100% vykrvácim, ale číšník mě uklidňuje, že kroasant je za 1,8€. Tak tedy čajíček, kávička a kroasantky na buržousty! Musim však přiznat, že to byla naše nejúžasnější snídaně v životě. Jediné co ji malinko pokazilo bylo to, že číšník mi do očí lhal a vykrvácel jsem.

No a co pak? H&M, Zara,  Prada, Giorgio Armani,Dolce&Gabbana, Gucci, United colors of benetton, Chanel, Kenzo atd…… totální módní orgie. Však proč ne, i mě nadchly italské obleky a hnedle bych si domu dva vezl kdybych sebou měl navíc 100 táců. I velké sportovní výkony jako je maraton po obchodech potřebují oddych a proto stavíme staříka na ulici a té nás směřuje k jeho kámošovi do restaurace, kde do sebe soukáme tu proslavenou italskou pizzu a gnocchi. Je to tak lepší sem jaktěživ nejedl. Sám sem od Milána moc nečekal, ale pro mě se stalo největším překvapením celého výletu a italská nátura? Prostě si počkej a buď v klidu 🙂 Arrivederci Milano!

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

